Bijscholingen 2021

Eetstoornissen

94% van de mensen met een eetprobleem wordt niet geholpen voor deze klacht. Schaamte en een geïsoleerd leven zijn belangrijke factoren, maar ook het feit dat het niet gezien en herkend wordt door de omgeving. Zij lijden vaak in stilte en zitten vol gevoelens van angst. Voor naasten is dit vaak moeilijk te begrijpen. Eetstoornissen vormen één van de moeilijkst behandelbare aandoeningen omdat er sprake is van een complex samenspel van beïnvloedingen. Maatschappelijke, lichamelijke, psychologische, ontwikkelings- en sociale factoren spelen een rol.
13 november 2021
NH Hotel Sparrenhorst, Eperweg 46, 8072 DB te Nunspeet
10.00 – 16.30 uur (vanaf 9.30 uur staat de koffie klaar)
4 NFG-punten/0,3 EC (ook geldig voor PSBK) Accreditatie SKJ is in aanvraag
€ 169,00 (inclusief lunch en cursusmateriaal)

Na je inschrijving ontvang je een bevestigingsmail. Dit is tevens de bevestiging van inschrijving.
Annulerings- en factuurinformatie staat in de bevestigingsmail en onderaan deze pagina.

Uiterste inschrijfdatum 3 november 2021

Nu inschrijven

Factuur- en annuleringsinformatie

De factuur voor een aanmelding ontvang je ongeveer 6 weken voor de bijscholing. Betaling dient 4 weken voor de bijscholing te zijn voldaan.

Annulering is mogelijk tot 8 dagen voor de bijscholing, je betaalt dan 30 euro administratiekosten. Bij annulering vanaf 8 dagen voor de bijscholing vindt er geen restitutie plaats en dient het volledige bedrag betaald te worden.

Indien de bijscholing i.v.m. Corona digitaal aangeboden zal worden i.p.v. fysiek dan is het mogelijk om deze kosteloos te annuleren.